Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

گزارش از تظاهرات امروز در تهران

گزارش خبری از تظاهرات امروز حد فاصل چهارراه فاطمی و بلوار کشاورز ضلع غربی پارک لاله:
امروز طبق وعده و راهنمایی های داده شده از سوی شبکه کانال یک برای تجمع اعتراض آمیز مفاسد اقتصادی راس ساعت 5 بعد از ظهر مردم به صورت پراکنده در مسیر ذکر شده حضور داشتند پیش از ساعت یک حدود 30 الی 50 مامور لباس شخصی به همراه موتور سیکلت و خودروهای استیشن ولکس واگن و هایلوکس چینی به شکل پلاک شخصی در پارک حضور داشتند حدود 10 خودروی هایلوکس چینی گشت ارشاد به همراه بنز های الگانس پلیس سرتاسر خیابان وجود داشت و ماموران زن گشت ارشاد به همراه ماموران مرد در آنها حضور داشتند که حدودا به 50 نفر میرسیدند.
رفته رفته با گذشت زمان جمعیت بسیار زیاد شد مردم به شکل متفرق در پیاده روی خیابان و به خصوص در پارک قدم میزدند و به همدیگر شعار ماهستیم میدادند.
حدود ساعت 18 و 10 دقیقه جمعیت در جنوب غربی پارک لاله نزدیک بلوار کشاورز جمع شد ماموران لباس شخصی و گشت ارشاد با فراخواندن بیسیم به طرف جمعیت راه افتاند جمعیت در حدود 2000 نفر و شاید هم بیشتر و چند صد نفر هم به شکل پراکنده نظاره گر بودند.
ابتدا زنی شجاع شروع به سر دادن شعار (موجم اگر میروم گر نروم نیستم)کرد و پس از سه بار تکرار از سوی جمعیت ناراضی که بسیار زیاد هم بودند ماموران به شکل هراسان شروع به پرتاب گلوله های پلاستیکی پینت بال به سوی هوا و حمله به مردم با باتوم کردند ابتدا زنی که آغازگر تجمع بود را دستگیر کردند که مردم با هو کردن مامورین لباس شخصی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی کردند و درگیری شدید تر شد خیابان برای چند لحظه بسته شد خودروهایی که به دفاع از مردم بوق میزدند مورد حمله قرار میگرفتند.
مردمی که به دفاع از دستگیرشدگان به ماموران حمله میکردند نیز دستگیر میشدند چیزی در حدود 30 الی 50 نفر توسط ماموران دستگیر شدند اکثرا زنان بودند.
ماموران آنها را به درون خودروهای گشت ارشاد میکشاندند و در این حین ماموران وزارت اطلاعات به تهیه فیلم و عکس از بازداشت شدگان میپرداختند.
ماموران لباس شخصی دارای شوکر الکتریکی و باتوم آهنی میله و چوب بودند الفاظ رکیک به زبان می آوردند و به کتک زدن مردم بیگناه از پیرزن گرفته تا نوجوانان میپرداختند.
سر و دست ها شکست و بسیاری آسیب دیدند
تجمع حدود 10 دقیقه پس از حمله ماموران پایان یافت و جمعیت به شکل متفرق درون پارک و پیاده روی خیابان حضور داشتند.
نکته قابل توجه این است که مردم بسیار بیشتر از آن چه تصور داشتیم حصور یافتند روحیه مردم قابل توجه بود جمعیت بسیار زیادی در تجمع امروز تهران حضور داشتند.
همگی به هدفمان رسیدیم و اعتراض خود را به رژیم پست فطرت ظلم و جور و جهل آخوندی رساندیم.
مردم شعارهای ما هستیم و ... را سر دادند.
باید منتظر سایر اخبارهای تجمع از مشهد و اصفهان و شیراز باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

تظاهرات 7 تیر

page rank