Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

بیانیه دانشجویان دانشگاه های مشهد در حمایت از تجمع پارک ملت

دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب مشهد
فعالین صنفی و سیاسی دانشگاه آزاد مشهد
بیانیه شماره یک دانشجویان دانشگاه های مشهد در حمایت از تجمع عصر جمعه پارک ملت
با گسترش اعتراضات روز افزون مردم به جان رسیده از استثمار، امروز جمعه هفت تیر ماه در ساعت 17 تجمعی با حضور بیش از 3 هزار نفر در محل پارک ملت مشهد برگزار شد که با سرکوب شدید نیروهای امنیتی مواجه گردید.
هر چند پیش بینی می شد با حضور مردم برای اعتراض به وضعیت اسفبار اقتصادی و معیشتی شان شاهد برخورد گسترده و خشونت بار نیروهای امنیتی رژیم با معترضین باشیم اما موج دستگیری همراه با ضرب و شتم، ما را به عنوان دیده بانان حقوق بشر در مشهد نگران سرنوشت و نوع برخورد با بازداشت شدگان کرده است.
بازداشت فرزاد حسن زاده دانشجوی آزادیخواه و برابری طلب و توحید دولتشناس از فعالین سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد به همراه بیش از دویست تن دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم اعم از زن و مرد و کودک تنها بخش ناچیزی از برخورد فاشیستی جمهوری اسلامی با اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است.
موج اخیر گرانی ها و وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی و تزاید فزاینده اختلاف طبقاتی مردم را ناگزیر از حرکت به سمت اعلام علنی نارضاینی شان به صورت اعتصابات و تجمعات خودجوش نموده است.
اما جمهوری اسلامی با کمک گرفتن از تمام نهادهای ارتجاعی خود در تلاش برای منحرف کردن مسیر اعتراضات است، اعتراضاتی که تداوم آنها بی شک مشروعیت پوشالین این نظام را بیش از پیش با چالش مواجه می سازد.
ما دانشجویان دانشگاه های مشهد ضمن محکومیت گسترش برخورد پلیسی و قضایی با مردم، خواستار آزادی فوری و بی قیدوشرط تمامی بازداشت شدگان از جمله فرزاد حسن زاده و توحید دولتشناس می باشیم و اعلام میداریم که در صورت عدم تحقق این امر از تمام امکانات و توانایی های خود در جهت نیل به مقصود استفاده می نماییم.

هیچ نظری موجود نیست:

تظاهرات 7 تیر

page rank