Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۴, سه‌شنبه

تلویزیون کانال یک در ظاهر خاموش شد اما...



در اقدامی دیگر علیه تلویزیون مردمی و ملی کانال یک، برنامه های این تلویزیون در ایران و اروپا قطع شد. اما این نکته حائز اهمیت است که رژیم با این کار به دنبال چیست؟ آیا فکر می کند که با بسته شدن یک تلویزیون زبان و فکر ملت هم بسته می شود؟ آیا شهرام همایون تنها مبارز ایرانی است که با خاموش کردن صدای او مبارزات به حق مردم ایران پایان پذیرد؟ و....
اما رژیم باید بداند که شهرام همایون رسالت خود را مدت ها ست که به پایان رسانیده! آن زمانی که 1000 خانواده با غیرت را دور هم جمع کرد. آن موقع که همه را به این باور رسانید که هستند. آری شهرام عزیز ما پیروز شد و باز هم رژیم نشان داد که بسیار از ملت عقب تر است. وقتی در 3 خرداد همه گفتیم ما هستیم، آن لحظه ای که گفتیم خلیج فارس همیشه و پشت شیخ محمد و مزدوران او را به لرزه انداختیم و در 24 خردادماه این مزدوران را به واکنش وا داشتیم نشان دادیم که همایون ما و ملت ما پیروز است چون حق با ماست. در این لحظه تلویزیون ما قطع است، شاید دیگر نتوانیم عزیزانمان در کانال یک را ببینیم، دیگر از شهرام همایون، آتابای مهربان، قائم مقامی خستگی ناپذیر، مریم فرخ سخت کوش، داریوش باقری، ابراهیم ویکتوری، بابک که همگی آرزوی دیدنش را داریم و... خبری نیست اما نباید این نکته را فراموش کنیم که ما آن ها را نمی بینیم اما آن ها ما را می بینند، آن ها نتیجه 7 سال تلاش خود را در روز 7 تیر خواهند دید. پس دست به دست هم می دهیم با اطلاع رسانی گسترده مانع از ایجاد وقفه و سستی در این حرکت می شویم.
اطلاعیه ی های تظاهرات 7 تیر را به صورت ایمیل، آفلاین، تکثیر، نوشتن روی دیوار، نوشتن بر روی اسکناس، صحبت کردن در چت روم ها، ایجاد وبلاگ، درج در قسمت نظرهای وبلاگ ها، مطرح کردن قضیه در تلویزیون های دیگر و ... به اطلاع عموم برسانید.
اگر تلویزیون کانال یک را خاموش کردید، اگر قلم ایران نیوز را در ایران با فیلتر کردن شکستید باید بدانید که افکار ما را نمی توانید محو کنید.
گیرم که در باورتان به خاک نشستم
و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است
با ریشه چه می کنی؟
گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای
پرواز را علامت ممنوع می زنی
با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنی
گیرم که می زنی، گیرم که می بری، گیرم که می کشی
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنی؟!
«هیات تحریریه ایران نیوز»



۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود
از نوشته های زیبایتان تشکر می کنم
با امید پیروزی ملت ایران.
ما هم در کنار ملت هستیم.به امید بازگشت کنال یک

ناشناس گفت...

حتی اگر کانال یک تا زمان پیروزی ملت بر دژخیمان رژیم برنگردد ما آنرا از خاطر نخواهیم برد. اصلا دیگر تلویزیون مطرح نیست الان همه جا صحبت از ما هست. ما هستیم، ما هستیم.
این همان چیزی است که آقای همایون هیشه به ما سفارش می کرد. آقای همایون از همین جا به شماو فرزندان ایران در کانال یک درود می فرستم و به شما اعلام می کنم نگران 7 تیر نباشید چون ما هستیم چون شما غیرت را در میان ما زنده کردید. از شما سپاسگزاریم.
دوستان عزیز من سه روز هست که روی اسکناس ها می نویسم. هر روز 50 اسکناس، اگر همه بنویسیم روزی فرا می رسد که روی همه ی اسکناس ها شعار ما هستیم به چشم می خورد. پس از همین الان دست به کار شوید.

ناشناس گفت...

فرشاد جان چه نظر خوبی دادید شما
من یه پیشنهاد به پیشنهاد شما اضافه می کنم. تا روزی که کانال یک را به آغوش ما بازگردانند هر نفر اگر در روز روی 10 قطعه اسکناس ما هستیم بنویسد و با فرض اینکه از هر 7 نفر در ایران 1 نفر به این کار مبادرت ورزد روزانه 1،000،000نفر اسکناس نویس هستند که در روز می شود 10 میلیون قطعه اسکناس مگر در ایران چند قطعه اسکناس وجود دارد. آیا رژیم توانایی جمع آوری این همه اسکناس را دارد؟ آیا بانک ها می توانند از قبول این اسکناس ها خودداری کنند؟ قطعا نمی توانند. با این کار دیگر هیچ کسی در ایران باقی نمی ماند که شعار ما هستیم را نشنیده باشد. حتی در محرومترین و دور افتاده ترین نقاط کشور. شهرام همایون همیشه می گفت اینجا میدان جنگ است. براستی که ایشان بر تمام مسائل احاطه کامل دارند. الان جنگ ما وارد مرحله ی جدیدی شده است. ما هستیم و روی همه ی اسکناس های این کشور می نویسیم ما هستیم.

hmd حامد گفت...

به نظر من کار ما سخت تر شده باید تلا ش مو نو بیشتر کنیم حتی روی دیوارها هم شعار ما هستیم رو بنو یسیم و درود به لیلا و بهار و همه بچه های ما هستیم

ناشناس گفت...

کار سخت هست اما چون ما هستیم می توانیم
موجم اگر می روم گر نروم نیستم

mostafa گفت...

به نظر من اکنون با توجه به اینکه رژیم جمهوری اسلامی بخاطر برنامه هسته ایش تحت فشارهای خارجی قرار دارد،بهترین فرصت است تا با یک برنامه حساب شده بدنبال هدف اصلی و مشترکمان که همانا برگزاری یک رفراندوم آزاد و رسیدن به یک حکومت ملی است باشیم.
دیگر منتظر چه هستیم؟
بیایید از 18 تیر امسال هر شب در اقصی نقاط تهران و شهرهای بزرگ گردهمایی برگزار کنیم و آنقدر ادامه دهیم تا رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی و تسلیم نماییم و این صددرصد عملی می باشد.
به امید آزادی ایران

ناشناس گفت...

در ضمن از همه عزیزان می خواهم که نظر خود را در مورد پیشنهاد من ابراز کنند.چون به نظر من تنها راه رسیدن به نتیجه نهایی تداوم مبارزه است.

ناشناس گفت...

دوستان عزیز بهتر است که هر پیشنهادی که دارید اول با آقای همایون در میان بگذارید. چون هر چیزی که از طرف ایشان باشد به صورت گسترده حمابت می شود.
آقای همایون بارها گفته اند که ما هستیم را به همه بگویید. لطف کنید روی این شعار تمرکز کنید. تمام حرکات باید حساب شده باشد.

ناشناس گفت...

leila khanoum, man moteasefam ke shoma hanouz nemidounid ; population Iran 70 milion nafare na 7 mil ke migid agar az har 7 nafar 1 nafar benvise mishe 1 mil and etc.

ناشناس گفت...

دوست عزیز شما درست میگویید من اشتباه کردم اما ابراز تاسف لازم نیست همین که تذکر دادید ممنونم از شما. هرکس ممکن است اشتباه کند. به هر حال اصل پیشنهاد اهمیت دارد لطفا در مورد پیشنهاد نظر دهید.
با سپاس از همه ی دوستان

ناشناس گفت...

امید وارم روزی این تاریکی ها کنار برود تا چهره این شیاد بزرک هم بر همکان اشکار کرد چشمان خودرا باز کنید
در ضمن یکی دیکر از کارهای زشت شما انخاب نام وبلاک دیکر با رندی است شما در موتورهای جستجو نام ایراننیوز را تایپ کن تا متوج شوی

تظاهرات 7 تیر

page rank