Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۲۱, جمعه

امام جمعه رژیم: بی حجاب از بمب خطرناکتر است

ایسنا: امام جمعه مشهد گفت : رضاخان جشن‌هايي با حضور زنان بي‌حجاب در ايران برگزار مي‌کرد و شخصيت‌هاي سياسي نيز با زنان بي‌حجاب خود در اين مراسم حضور پيدا مي‌كردند.
حجت‌الاسلام علم‌الهدي با تاکيد بر اين ‌که با اين عمل ثابت شد که رضاخان يک عامل برانداز حکومت ديني است، خاطرنشان کرد: وي با اين اقدام مي‌خواست تا مردم هويت ديني خود را از دست بدهند.
وي تصريح کرد: بنابراين وقتي که حجاب و عفت در جامعه نباشد و زن بي‌حجاب ملعبه و منشا تحريکات هرزگي نسل جوان شود، فحشا در زندگي جوانان جولان مي‌دهد و بهترين ابزار جدايي جامعه از دين فراهم خواهد شد.
حجت‌الاسلام علم‌الهدي افزود: آن که بي‌ناموس است راضي مي‌شود زنش بي‌حجاب باشد و ملعبه شهوت‌راني و هرزگي مردان شود. عفت زن مسلمان خيلي قيمتي است، بايد توجه داشت بي‌حجابي تنها گناه و فعل حرام نيست، امروز يک جنايت وحشتناک است. بي‌حجاب يک جاسوس مزدور بي‌جيره مواجبي است که روز و شب براي آمريکا جاسوسي مي‌کند، بدون اين که حقوقي بگيرد و ابزار دست استکبار شده تا سفره دين را از زير پاي جوانان جمع کند.
وي خطاب به متوليان فرهنگي و نيروهاي امنيتي گفت: بي‌حجابي مساله کوچکي نيست که از کنار آن بگذريم. تمام مردم به عنوان مسلمان بايد با آن برخورد کنند. بي حجاب با آن قيافه ناهنجارش از يک ماده منفجره و بمب خطرناک‌تر است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

پایگاه مخالفین کانال یک

http://anti-ch1.persianblog.ir

تا وقتی بسیجی های فداكار و باغیرت زنده هستند شما نیستید.

البته شاید باشید ولی نه تو ایران بلكه تو گور

ناشناس گفت...

این آقای محترم زن سیتز و زن کش است.که نسبت به زن ایرانی اینجور حرف می زند.مردم دنیا زنهایشان تو هر عرصه فعالیت می کنندو به فکر حجاب و شهوت و یک مشت ارجیف نیستند.
مرگ برزن ستیزان عقب ماندگان جبار

تظاهرات 7 تیر

page rank