Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۲۱, جمعه

درآمد نفتی ایران در نیمه نخست 2008 به 54 میلیارد دلار رسید

نفت تایمز: اداره اطلاعات انرژی آمریكا اعلام كرد ایران در نیمه نخست سال 2008 ، 54 میلیارد دلار از محل فروش نفت درآمد كسب كرد كه این رقم برابر با درآمد نفتی ایران در 12 ماه سال قبل است.
به گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریكا درآمد نفتی ایران طی ماه های ژانویه تا ژوئن 2008 به 54 میلیارد دلار رسید.
این رقم از كل درآمد نفتی ایران در 12 ماه سال 2007 تنها سه میلیارد دلار كمتر است.
انتظار می رود كل درآمد نفتی ایران در سال 2008 در مقایسه با سال قبل تقریبا دو برابر شود.
در 12 ماه سال 2007، 57 میلیارد دلار درآمد از محل فروش نفت عاید ایران شده بود.
بر اساس این گزارش 13 عضو اوپك در نیمه نخست سال جاری میلادی 645 میلیارد دلار درآمد از فروش نفت كسب كرده اند.
این رقم در 12 ماه سال 2007 به 671میلیارد دلار رسیده بود.
در میان اعضای اوپك عربستان پردرآمد ترین عضو اوپك طی نیمه نخست سال 2008 بوده است. درآمد نفتی این كشور در این مدت 192 میلیارد دلار اعلام شده است.
میزان درآمد سایر اعضای اوپك در این مدت عبارت است از: الجزایر 47 میلیارد دلار، آنگولا 47 میلیارد دلار، اكوادور 7 میلیارد دلار، اندونزی 4 میلیارد دلار، عراق 39 میلیارد دلار، كویت 54 میلیارد دلار، لیبی 37 میلیارد دلار، نیجریه 46 میلیارد دلار، قطر 26 میلیارد دلار، امارات 61 میلیارد دلار و ونزوئلا 41 میلیارد دلار.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درادامه تصویب لایحه ارتداد (مرگ در برابر خروج از اسلام) قانون اساسی اصل 225 ماده 1- 14 جمهوری اسلامی ایران؛ موج فشار بر مسلمان زاده هایی که از اسلام خارج شدند را در ایران شدت یافت.

به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان در تاریخ 27 جولای 2008 در یك كلیسای خانگی كه گروهی از ایمانداران مسیحی نو کیش جهت پرستش و دعا گردهم آمده بودند مامورین لباس شخصی ایران پس از یورش به این کلیسا و دستگیری؛ به شدت عباس امیری از ایمانداران مسیحی را مورد ضرب و شتم قرار دادند .
که در اثر جراحات وارده بر قفسه سینه و کهولت سن ایشان ؛ پس از 3 روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان در تاریخ 30 جولای در سن 63 سالگی جان به جان تسلیم کرد.

بنابر گزارشات رسیده؛ مامورین امنیتی لباس شخصی بیشتر از این موضوع عصبانی و خشمگین شده بودند که شهید عباس امیری که بهمراه همسر خود میزبان کلیسای خانگی بودند ؛ قبل از ایمان به مسیح به سفر (حج/مکه ) از مناسک مذهبی مسلمان رفته و همه او را با این عنوان میشناختند. و برای آنان باور نکردنی
بود که این شخص به مسیح ایمان آورده باشد و به تشکیل کلیسای خانگی همت ورزیده باشد.

پس از فوت نامبرده هنگامی كه خانواده آنها می خواستند جسد را تحویل بگیرند ،مامورین پلیس امنیتی به آنها هشدار دادند كه اجازه هیچگونه خبر رسانی و برپایی مراسمی را ندارند و در صورت مشاهده با آنان شدیدا برخورد خواهد شد.

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان و به نقل از منابع خبری ما از شهر "مسجد سلیمان"، در پی هجوم مامورین امنیتی و لباس شخصی به كلیسای خانگی در" اصفهان" كه در آن منجر به شهادت " عباس امیری " شد؛ "سكینه رهنما "همسراین شهید ، نیز بر اثر ضرب و شتم و دردهای جسمی وارده بر بدن نحیف وی كه توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی صورت گرفته بود و همچنین بدلیل تاُلمات و فشارهای روحی ناشی از فقدان همسرش كه دردی در قلب داشت در شب یكشنبه مورخه سوم اگوست برابر با سه روز پس از بخاكسپاری همسرش ، بر اثر ایست قلبی بدرود حیات گفت و در نزد خداوند آرامی گرفت.

چندی از مامورین با ورود خود به داخل خانه به نزدیكان و فرزندانش گفته اند: اجازه برگزاری هیچ نوع مراسمی را ندارید و هر چه زودتر باید شهر را ترك كنید، كه این صحبت باعث آن شد كه برادر عباس امیری صدای خود را به روی آنان بلند كرد و فریاد كشید كه این موضوع منجر شد تا چند نفر از مامورین به طرف ایشان هجوم برده و وی را زیر مشت و لگد خود بگیرند.

پیش از این به نقل از تنی چند از مسیحیان در داخل کشور ایران ، نیروهای امنیتی موج فشارهای را در برابر كلیساهای خانگی، دست کم پنج شهر از سر گرفته اند. به عنوان نمونه می توان به شهرهای بندرعباس، اصفهان، سنندج؛ کرمان و کرمانشاه اشاره نمود. در شهرهای مذكوردر مدت اخیر، اخبارهایی از ضرب و شتم، دستگیری و بازداشت بسیاری از نوکیشان و ایمانداران كلیساهای خانگی توسط مأموران اطلاعات و امنیت گزارش شده است

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان، دو تن از نوكیشان مسیحی، که مدت سه ماه است در زندان بسر می برند، حال یك تن از آنان بدلیل مبتلا بودن به بیماری دیابت (قند) وخیم بوده و این گزارش حکایت از عدم دریافت داروهای مورد تقاضای وی دارد "محمود متین و آرش بندری" حدود سه ماه قبل به علت فعالیت های مسیحی دستگیر و در شهر شیراز، در سلول های انفرادی بسر می بردند . امـّـا شرایط همچنان از وخامت حال بسیاربد" آرش بندری" حکایت دارد که در این مدت از سوی مسئولین زندان هیچ اقدامی جهت درمان وی صورت نگرفته است..

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان و به نقل از منابع آگاه؛ در تاریخ 21 جولای؛ 12 نفر از مسیحیان شهر کرمان در فرودگاه دستگیر شدند بعد از بازجویی و تفتیش خانه ها یشان آزاد شدند اما در بین آنها محسن رادفر به مکانی نامعلوم منتقل شده که هیچ خبری از سلامت ایشان در دست نیست.

علاوه بر دستگیر شدگان در كرمان ، خبرهایی از بازداشت و دستگیری تعداد دیگری از نوكیشان مسیحی ، از جمله رهبر كلیسای خانگی شهربندرعباس با نام ( ا.ب ) در طي روزهاي اخير بازداشت گرديده اند.

همچنین خبرهایی از منابع ایران به گوش میرسد که برای رهبران کلیساهای خانگی در ایران نامه های تهدید به قتل فرستاده شده است.

ناشناس گفت...

پایگاه مخالفین کانال یک

http://anti-ch1.persianblog.ir

تا وقتی بسیجی های فداكار و باغیرت زنده هستند شما نیستید.

البته شاید باشید ولی نه تو ایران بلكه تو گور

تظاهرات 7 تیر

page rank