Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۱۸, سه‌شنبه

بيانيه جمعی از فعالین دانشجويی دانشگاههای سراسری و آزاد

بيانيه جمعی از فعالین دانشجويی دانشگاه هاي سراسری و آزاد پیرامون 18 تیرماه و دانشجویان دستگیر شدگان این روزها مهدی خدایی و سلمان سیما
هجدهم تیرماه سال هشتاد و هفت در حالی می رسد که بیداری نشانه ی دانشجویان این سال است. دانشجویانی که سال هفتاد و هشت جوانان و نوجوانانی بودند که هر لحظه برادرانشان را به آخرین سنگر آزادی با دعای خیرشان بدرقه می کردند و هر لحظه امید ِ آن داشتند تا آنان که آزادی و کرامت را فریاد می زنند ، برادرانشان که فریاد انسانیت و حقوق انسانی برآورده بودند به حمایت آیند. اما یاد باد آن روزی را که دست نیاز به باتوم و آغوش باز به گاز اشک آور پاسخ داده شد.
آن روز کسانی که فریادشان فریاد انسان محوری بود آن دست نیاز را جوابی نداشتند. امروز چه خواهیم که همان بهانه ی سکوت خود بر مسند است و آن جوانان دعا گو خود دراز دارند دست نیاز. نـُه سال پیش فریاد حقوق انسانی و فریاد دموکراسی خواهی آنگونه خفه شد ؛ اما آیا حال باید نفس خفه باد که به فریاد منجر نگردد؟ آن روز دانشجوی آزاد اندیش و آزاد خواه برای فریاد مطالباتش آنگونه مورد هجوم بود اما آیا امروز اندیشه جرمیست نمایان؟ 18 تیر هفتاد و هشت خود مظلومیتی ست که در تاریخ ماندگارست و سوالی ست بزرگ برای آنان که پاسخی بر فریاد مظلومان نداشتند. 18 تیر _و نه فقط هفتاد و هشت_ روز تولد فریاد است، روز موجودیت دانشگاه و دانشجوست.
در آستانه هجدم تیرماه با خبر شدیم مهدی خدایی فعال دانشجویی دانشگاه آزاد و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهر ری در روز پانزدهم تیرماه و سلمان سیما فعال دانشجویی دانشگاه آزاد ومدیرمسوول نشریه دانشجویی سخن تازه در روز هفدهم تیرماه در منزل بازداشت شده اند و تا این لحظه خبری از آنان در دست نیست.
بدین وسیله ما جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد و سراسری با گرامیداشت روز هجدهم تیرماه و تمام دانشجویانی که در آن فاجعه مورد ظلم قرار گرفتند؛ خواستار آزادی بی قید و شرط دانشجویان مهدی خدایی ، سلمان سیما و تمام دانشجویان زندانی هستیم. امید به آنکه همه با هم و در کنار هم ایرانی باشیم و آزاد.به امید روشنی
جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه های آزاد و سراسری

هیچ نظری موجود نیست:

تظاهرات 7 تیر

page rank