Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۲۱, جمعه

واردات بی رویه کشاورزان را به خاک سياه نشاند

ایسنا: استاندار جديد مازندران گفت: اکنون بايد آماده سفر دوم رياست جمهوري به مازندران باشيم ولي متاسفانه براي اجراي مصوبات سفر اول هنوز اندر خم يک کوچه‌ايم.
"سيدمحمد کريمي"، در اولين جلسه شوراي اداري استان بعد از حضور وي در سمت استانداري مازندران، به نقطه نظرات دولت در برآورده کردن انتظارات حکومتي توسط مديرن اجرائي، اشاره کرد و گفت: مديران بايد اين نقطه نظرات را جدي بگيرند ولي متاسفانه مسئولان بجاي توجه به مصوبات جلسه، به ارسال پيامک مشغول مي‌شوند.
وي افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرائي بايد بدانند برگزاري اين جلسات ميليون‌ها تومان براي دولت هزينه دارد وا گر معضل رد و بدل کردن پيامک بين مديران در جلسات بعد تکرار شود، نام آنها را بطور علني فاش مي‌کنم.
نصيحت‌هاي اصحاب رسانه به اندازه يک مدير اجرائي براي ما با ارزش است
کريمي از رسانه‌ها به دليل انعکاس خدمات مديران تشکر و خاطرنشان کرد: نصيحت‌هاي اصحاب رسانه به اندازه يک مدير اجرائي براي ما با ارزش است و تا اين پروتکل همکاري برقرار است، مسئولان بايد با آنها همکاري داشته باشند.
تا اجراي کامل مصوبات استاني دولت فاصله زيادي داريم
وي با اشاره به اينکه کساني با خبرسازي خواهان اين هستند كه تصوير آنها در برخي بخش‌هاي خبري صدا و سيما پخش شود، خواست تا عليه يکديگر مطالبي را بيان و فرصت‌ها را به تهديد تبديل نکنند.
استاندار مازندران اجراي دقيق مصوبات سفر رياست جمهوري را اولويت مهم در شروع خدمت خود در استانداري عنوان کرد و گفت: هرچند در مجموع استان، بسياري از مصوبات اجرائي شده است ولي تا اجراي کامل مصوبات فاصله زيادي داريم.
کريمي با بيان اينکه اکنون بايد آماده سفر دوم رياست جمهوري به مازندران باشيم، تصريح کرد: متاسفانه براي اجراي مصوبات سفر اول هنوز اندر خم يک کوچه‌ايم.
وي ادامه داد: مصوبات هيات دولت بايد اجرائي شود و کتاب توجيهي مديران دستگاه‌هاي اجرائي براي عدم اجراي مصوبات، قابل توجيه نيست.
کريمي به ولي‌الله فرزانه، معاون برنامه‌ريزي استانداري پيشنهاد داد تا با تشکيل يک کارگروهي موارد و موضوعات دور دوم سفر رياست جمهوري به استان را پيگيري کند.
وزير بازرگاني بجاي تنظيم بازار، با واردات بيش از حد برنج، کشاورزان مازني را به خاک سياه نشاند
وي به اوضاع اقتصادي کشاورزان مازني اشاره كرد و در اين راستا از عملکرد مير کاظمي، وزير بازرگاني انتقاد کرد و گفت: وزير بازرگاني بجاي اينکه تنظيم بازار را انجام دهد، با واردات بيش از حد برنج، کشاورزان مازني را به خاک سياه نشانده است.
مديران استان مازندران آن قدر بدبختانه مديريت مي‌کنند که....
کريمي به معضل سرمايه‌گذاري و فرار سرمايه‌گذاران ايراني به دبي اشاره کرد و گفت: اگر طي دو فاصله زماني بسيار کوتاه به دبي مسافرت کنيد شاهد تغييرات و تنوع زيادي در داخل اين شهر به لحاظ اقتصادي و تفريحي خواهيد شد در صورتي‌که خيابان‌هاي "فرهنگ" و "قارن" ساري پس از گذشت 12 سال جز برخورداري از ترافيک سنگين تغييري نکرده‌اند.
وي تصريح کرد: مديران استان مازندران آن قدر بدبختانه مديريت مي‌کنند که شهرهايي مانند شيراز، اصفهان و کرمان اعتبار بيشتري نسبت به کل استان به خود اختصاص مي‌دهند.
جاي بسي تاسف است که90 درصد آب‌هاي مازندران هرز رفته، به دريا مي‌ريزد
به گزارش ايسنا، استاندار مازندران اظهار داشت: جاي بسي تاسف است که استان کردستان توانست 95 درصد آب‌هاي سطحي خود را مهار کند ولي 90 درصد آب‌هاي مازندران هرز رفته و به دريا مي‌ريزد.
فرمانداران بايد يقه مديران اجرائي را که در اجراي مصوبات تعلل مي‌کنند گرفته، مورد بازخواست قرار دهند
وي به بي‌برنامه بودن مديريت 9 سد موجود در استان اشاره کرد و گفت: اين مقدار سد براي استان بسيار کم است و با توجه به اينکه وزير نيرو اعلام همکاري در ساخت سد در استان را به بنده اعلام کرد، از مديران ذي‌ربط مي‌خواهم تا هرچه سريع‌تر اولويت‌هاي مکاني استان را مشخص و معرفي کنند.
کريمي با بيان اينکه فرمانداران ما مانند گذشته نيستند، گفت: آنها بايد يقه مديران اجرائي را که در اجراي مصوبات تعلل مي‌کنند گرفته، آنها را مورد بازخواست قرار دهند.
بعضي وزارتخانه‌ها آن‌قدر پول دارند که نمي‌توانند خرج کنند و اينکه مي‌گويند اعتبار نداريم، دروغ محض است!
کريمي اذعان کرد: بعضي از وزارتخانه‌ها آن‌قدر پول دارند که نمي‌توانند خرج کنند و اينکه مي‌گويند اعتبار نداريم، دروغ محض است.
قرار نيست کار استاندار رد و بدل کردن يا ارجاع نامه باشد
وي در همين رابطه ادامه داد: مديران دستگاه‌هاي اجرائي از مقدار اعتباري که به استان مي‌دهند قانع نشوند و حق خود را بگيرند.
کريمي با اعلام اينکه در شب اول آغاز به کار خودم، اختيارات تام به معاونان استانداري داده‌ام، خاطرنشان کرد: قرار نيست کار استاندار رد و بدل کردن نامه يا ارجاع نامه باشد.
اولين درخواست وزارت کشور از بنده، نظم دادن به جلسات بود!
بعضي از مديران بدون هيچ عذري کارشناس يا معاون خود را در جلسات مي‌فرستند
وي به 15 مدير اجرائي که پشت در اين جلسه ماندند و اجازه ورود بعد از ساعت مقرر را نداشتند، اشاره کرد و گفت: از اين پس دبير هر جلسه‌اي اختيار تام دارد بعد از شروع جلسه در را قفل کند و کسي را به داخل راه ندهد.
کريمي با ابراز تاسف از اينکه اولين درخواست وزارت کشور از بنده، نظم دادن به جلسات بود، گفت: شنيدم بعضي از مديران بدون هيچ عذري کارشناس يا معاون خود را در جلسات مي‌فرستند.
با مديراني که احساس مي‌کنند قدرت آنان بيشتر از استاندار است از نيروي انتظامي مي‌خواهم مانع تردد ماشين آنان در استان شود
به گزارش ايسنا، استاندار مازندران افزود: اين دور از انصاف است که امتياز مديرکلي از آن کس ديگري باشد و معاون پاسخگوي کارهاي انجام نگرفته مدير باشد. براي ما مسأله‌اي نيست ولي اگر از آن به بعد هر معاون دستگاهي که جرات کرده و مايل است دنيا و آخرت خود را خراب کند، بجاي مديرکل با او طرف هستيم.
کريمي هشدار داد: با آن مديراني که احساس مي‌کنند قدرت آنان بيشتر از استاندار است و مي‌خواهند فقط اسمي در اخبار برخي بخش‌هاي خبري صدا و سيما داشته باشند از نيروي انتظامي خواستار مي‌شوم تا مانع تردد ماشين وي در استان شود.
خيال نکنيد بنده تازه آمده‌ام و مي‌خواهم براي شما مسئولان گرد و خاک به پا کنم
وي تاکيد کرد: خيال نکنيد بنده تازه آمده‌ام و مي‌خواهم براي شما مسئولان گرد و خاک به پا کنم، خودتان را معطل نکنيد، بهتر است اين مسائل را که از عوامل عقب‌ماندگي ما به شمار مي‌آيد جدي بگيريد.
مگر اندازه مازندران چقدر است که يک استان غربي داشته باشيم؟!
به گزارش ايسنا، معاون سابق وزير تعاون و استاندار جديد مازندران، با بيان اينکه بعضي شهرستان‌ها احساس قدرت نمي‌کنند و خواستار دو تکه شدن استان هستند، افزود: مگر اندازه مازندران چقدر است که يک استان غربي داشته باشيم. فرمانداران بايد خود به عنوان يک استاندار، آن مناطق را توانمند سازند.
واي به حال مديري که نتواند بر زيردستان خود تسلط داشته باشد
کريمي گفت: شنيده‌ام کارشناسان دستگاه‌هاي اجرائي براي انجام کار مردم اذيت و آزارهائي را انجام داده، از مردم مطالباتي را خواهانند. واي به حال مديري که نتواند تسلط بر زير دستان خود داشته باشد.
همه دستگاه‌هاي اجرائي موظفند هماهنگ با برنامه اداري استان از ساعت 14:30 تا 23 کشيک بگذارند
وي در ادامه خواسته‌هاي خود، تاکيد کرد: يکي از مديران ستادي استانداري در روزهاي تعطيل و غير تعطيل بايد پاسخگوي حوادث غيرمترقبه بوده، همچنين همه دستگاه‌هاي اجرائي موظفند هماهنگ با برنامه اداري استان از ساعت 14:30 تا 23 کشيک گذاشته و نام وي را با کشيک استانداري اعلام کنند.
کريمي افزود: دستگاه‌ها هرشب مي توانند يک نفر را به صورت نوبتي از مجموعه اداره به عنوان کشيک معرفي کنند ولي شرکت آب و برق منطقه‌اي و گاز بايد مديران خود را به عنوان کشيک معرفي کنند.
اين مسخره است که مديري بگويد به تنهائي اشتغال 10 نفر را در اداره مي‌پذيرم
وي با اشاره به اينکه موضوع اشتغال از اولويت‌هاي کاري مديران بايد باشد، گفت: اين مسخره است که مديري بگويد به تنهائي اشتغال 10 نفر را در اداره مي‌پذيرم. اين مدير بايد بداند که قرار نيست پيکره دولت را بزرگ‌تر کنيم بلکه بايد شرايطي را فراهم آورد تا سرمايه، کار، کارگر و کارفرما خود به خود يکديگر را پيدا کنند.
کريمي همچنين خواستار به خدمت گرفتن فرزندان شهداء در جايگاه‌هاي مربوط به تحصيلات آنان شد.
استاندار مازندران، استفاده از نيروهاي بسيجي در مواقع بحران و حوادث غيرمترقبه را ضروري دانست و گفت: بسيجيان نيروهاي ارزشي هستند که بدون درخواست اضافه کاري از مديران، خالصانه به مردم خدمت مي‌کنند.
بابل و قائمشهر با پتانسيل‌هاي فراوان گردشگري، به انبار ضايعات يا زباله‌داني تبديل شده‌اند
يا سکته مي‌کنم يا اوضاع فعلي استان درست مي‌شود
کريمي همچنين از تشکيل ستاد ساماندهي حريم جاده‌ها و خيابان‌هاي بين شهري از روز پنج‌شنبه، 20 تيرماه خبر داد و افزود: براي ما خيلي زننده است که اطرف شهرهائي مانند بابل و قائمشهر با پتانسيل‌هاي فراوان گردشگري، به انبار ضايعات يا زباله‌داني تبديل شوند.
وي اظهار داشت: بالاخره يا سکته مي‌کنم يا اوضاع فعلي استان درست مي‌شود.
کريمي با اشاره به اينکه صدا و سيماي تهران تصاوير زيباي استان گلستان را بيشتر از مازندران نشان مي‌دهد، گفت: آنها چه موقعيتي دارند که ما نداريم. اگر در اين خصوص با شما همکاري نکردند بگوئيد تا چشمم کور شرايط را فراهم کنم.
وي همچنين به حضور مسئولان در نماز جمعه و جماعات تاکيد کرد و گفت: مردم با ديدن مديران دلگرمي خاصي پيدا کرده و شما را نيز در اجراي برنامه‌ها ياري مي‌رسانند.
کريمي خاطرنشان کرد: از اين پس به طور سرزده در نماز جماعات ادارات حضور مي‌يابم و از مديران انتظار دارم که در حد بضاعت خود در اين فريضه شرکت کنند.
وي ذخيره‌سازي مواد غذائي و سوخت را از راهکارهاي مقابله با حوادث غيرمترقبه عنوان کرد و گفت:سازمان بازرگاني بايد ذخيره دو ماه گندم، شرکت نفت ذخيره 5 ميليون ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي و هلال‌احمر نيز تدارک پر کردن انبارهاي خود از وسايل امدادي را داشته باشد تا در مواقع قطعي گاز يا سرماي شديد، با مشکل مواجه نشويم.
بانک‌هاي استان بايد با راه‌اندازي کميته وصول مطالبات، اول از همه سراغ دانه درشت‌ها بروند
به گزارش ايسنا، استاندار مازندران به روساي بانک‌هاي حاضر در جلسه گفت: بانک‌هاي استان بايد کميته وصول مطالبات را راه‌اندازي کنند و براي شروع اين کار يابد سراغ دانه درشت‌ها بروند.
متاسفانه در بخش مسکن مهر، مازندران هيچ حرکتي انجام نداده است
استاندار مازندران با انتقاد شديد از رئيس سازمان مسکن و شهرسازي استان، گفت: متاسفانه در بخش مسکن مهر، مازندران هيچ حرکتي انجام نداده است.
کريمي افزود: تاکنون 120 هزار نفر در تعاوني‌ها ثبت‌نام کرده‌اند ولي متاسفانه براي 5 هزار نفر هم کار شروع نشده است.
اگر براي تقدير از مدير، نتوانم وزير را به استان بكشانم، بي‌عرضه بوده، حرف‌هاي امروز خود را پس مي‌گيرم
وي بيان کرد: اگر مديران کار خود را به‌طور صحيح و کامل انجام دهند وزرا را در قبال کار درست شما به استان مي‌کشانم تا از شما تشکر کنند و اگر اين کار را انجام ندهم بي‌عرضه بوده و حرف‌هاي امروز خود را پس مي‌گيرم.
کريمي به نقل از احمدي‌نژاد، گفت كه مردم مازندران از تفريح سالم بي‌بهره‌اند و.... ادامه داد: متاسفانه رئيس سازمان ميراث فرهنگي امروز پشت در مانده است. انتظارم از يک آدم تحصيل‌کرده و اهل مازندران اين است که در اين خصوص تلاش کند..... اي کاش دکتر عباس‌نژاد در جلسه حضور داشت و حرف‌هاي من را از نزديک مي‌شنيد.
وضعيت بهداشت و درمان مازندران شکل مطلوبي ندارد
وي با بيان اينکه وضعيت بهداشت و درمان استان شکل مطلوبي ندارد، گفت: روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي اين قضيه را جدي بگيرند و با برنامه‌ريزي خاصي نسبت به تجهيز بيمارستان‌ها اقدام کنند.
کريمي همچنين از جرايد و رسانه‌ها خواست تا مردم را از قطعي گاز و برق نترسانند بلکه به گونه‌اي بايد آنها را در مقابل حوادث احتمالي دلداري داد.
در موقع کار اعتراض تلخ من بيشتر از شيريني سياست‌بازانه است
وي در پايان گفت: بسيار خوشحال مي‌شوم که با مديران و فرمانداران ارتباطات دوستي و خانوادگي داشته باشم ولي در موقع کار اعتراض تلخ من بيشتر از شيريني سياست‌بازانه است.
سيدمحمد کريمي، استاندار جديد مازندران گفت: هرچند ناخالصي داشته باشم ولي از لحاظ ژنتيکي ذوالفقار علي(ع) را به ارث دارم.
به گزارش خبرنگار ايسنا، استاندار مازندران بر خلاف انتظار برخي از حاضران، 15 نفر از مديران دستگاه‌هاي اجرائي را به دليل تاخير، در جلسه راه نداد و با حاضران وغائبين اتمام حجت کرد که در صورت تکرار اين بي‌نظمي‌ها، تصوير پشت در ماندن آنها را به وزارتخانه مربوطه ارجاع خواهد داد.
يادآور مي‌شود، در اين جلسه سردار شاليکار، به عنوان فرمانده سپاه 25 کربلا و حجت‌الاسلام گواهي، به عنوان مسئول نمايندگي ولي فقيه در اين نهاد به حضار معرفي شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

تظاهرات 7 تیر

page rank