Mississippi Jones Act Injuries
Mississippi Jones Act Injuries Counter JavaScript Free Code JavaScript Free Code


۱۳۸۷ تیر ۱۱, سه‌شنبه

بازداشت یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

خبرنامه امیرکبیر: در پی بازداشت توحید دولت شناس و فرزاد حسن زاده دو فعال دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، محمد زراعتی یکی دیگر از فعالان دانشجویی شهر مشهد دستگیر شد.
وی که به قصد شرکت در تجمع امروز دانشگاه فردوسی، جهت آزادی فرزاد حسن زاده و توحید دولت شناس، از منزل خارج شد در مسیر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
زراعتی حدود نیم ساعت پیش از برگزاری تجمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با یکی از دوستان خود تماس گرفته و اظهار داشته که افرادی ناشناس وی را تعقیب میکنند. روز شنبه نیز بازجوی وی در اداره اطلاعات مشهد که در جریان دستگیری سال گذشته از وی بازجویی نموده بود با وی تماس گرفته و او را به بازداشت تهدید کرده و از وی خواسته بود اقدامی برای آزادی دوستانش نکند.
همچنین گفتنی است طی روزهای گذشته خانواده ها و سایر فعالین دانشگاه های مشهد توسط نیروهای امنیتی به صورت تلفنی مکررا تهدید شده اند.
لازم به ذکر است همچنان خبری از مکان بازداشت و نهاد بازداشت کننده وی در دست نیست و نهادهای مسئول در سطح مشهد از بازداشت وی ابراز بی اطلاعی می کنند.
در پی بازداشت دانشجویان دانشگاه فردوسی روز یکشتبه تجمعی اعتراض امیز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که با قول مسئولان مبنی بر آزادی آنان موقتا پایان یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

تظاهرات 7 تیر

page rank